22 Mart 2016 Salı

HEDİYEM GELMİİŞŞŞŞ

HEDİYEM GELDİ

DİKTİM DİKTİM GİYDİM bloğun sahibesi uzuuuuun zaman önce bloğunun 1 yaşını doldurması nedeniyle güzel bir çekiliş düzenledi. 
Öyle güzel ki şartı şurtu yok, '' beni şimdiye kadar takip etsin etmesin yorum yazan herkesi çekilişe dahil edeceğim dedi.''
 Üç kişiye dağıttı hediyelerden, bir tanesi de bana çıktı. 
Adres ulaştırmada nedense zorluk çeksem de başarabildim.
 Heyecanlı bekleyiş derken uzun zaman geçti. 
Hastalığımdan kısa süre önce aşağıda oturan eltim yüzünü saklayarak kargon var deyince şaşırdım. 
Tarih aylar öncesi .
 Meğer bizim kısa tatilimizde gelmiş aile apartmanı olduğu için aynı soy isimden teslim almışlar. Aylarca portmantonun içinde kalakalmış.
Önce güzel bir fıçamı çektimmmmm şaka şaka sonra 
Büyük bir heyecanla açtım paketi bir de ne göreyim....




Paket bağcığının ortasında kurumuş çiçek yaprakları . Dedim ki bu böyle ayak üstü açılmaz. Oturdum sehpanın yanına yavaş yavaş açmaya başladım.


Paketin içi paketin dışından daha da özel, çiçek yapraklarıyla bezenmiş harika bir görüntü. 
Sonra çiçekleri bir kenara alarak....


Böyle bir güzellikle karşılaştım. Nasıl özenli nasıl ince.
 Kalpli keçenin içinden gelen kokular hala mis gibi...
Kalbi de bir kenara koyarak ucunda boncukları olan bağı çözmeye koyuldum.



Bakar mısınız ne kadar orjinal....


Mor kalpli keçede altta ki orta noktasından çıktı oda süpriz oldu.


Blogumu açıp yazı yazmaya başladığımdan beri birbirlerimizi hiç bırakmadığımız kaynaştığımız yoklumuzda merak edip sorduğumuz sorulduğumuz harika bir platform burası.
Yine geçmiş zamanlarda arada yok olduğumda halimi hatırımı soran güzel yürekli DİKTİM DİKTİM GİYDİM bloğun sahibesi Nuray'ım.
Her yazında yüreklere şiirle dokunur, ardından rengarenk resimlerle içimize yaşama sevinci, mutluluk, huzur  veren fotoğraflarınla  cansın can....

İnce ince düşünülmüş zarif değerli hediyen için çooook çok teşekkür ederim. 
Sevgi dolu, hatırnaz, hayat dolu , renkli kişiliğinle, sevdiklerinle beraber sağlıklı, huzurlu musmutlu günlerin olsun. 

Sevdiklerinle beraber Yüce Rabb'ime emanet ol...

Sevgilerimle,




10 yorum:

  1. Değerli bir hanımdan değerli bir hanıma süprizler yağmış ....sende ne heyecan yartarak paketini açarken resimlemişin inan sona kadar bir çırpıda bakıp tekrar inceleyerek bakıp okudum :)ikinizinde gönlüne sağlık ...güle güle kullan Şebnem'cğim... özenerek hazırlamış Nuray hocam kesesine bereket olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten insan hediyeden çok ince ince düşünülerek özenle paketin hazırladığını görmesi bambaşka bir duygu. Hemde ne bereket hem kesesine hem gönlüne ... Yüreği güzel sevgi dolu arkadaşım çok teşekkür ederim. Çok çok öpüyor sevgiyle muhabbetle sevdiklerinle beraber huzur dolu günler diliyorum....

      Sil
  2. ne kadar güzel ve özenle hazırlanmış bir paket. nuray hanımın ellerine sağlık. kesesine bereket. sende güzel günlerde kullan canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım gerçekten çok özenli hayran kalmamak mümkün değil o yüzden bende her emeğini kare kare paylaşmak istedim. Kocaman seviler benden çok çok öpüyorum...

      Sil
  3. Hediye de hediye paketini açarken fotoğraflayıp özenle açman da çok güzel. Bir hediye paketi anca böyle zerafetle açılabilir canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeee gönderen zarif ve özenli olunca elimden geldiğince bu zarifliği inceliği yansıtmaya çalıştım. O zareti bende yansıtabildiysem ne mutlu. Güzel gönlün yorumun için çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanin ☺

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Şebnemmm,ne güzel yazmışsın utandım doğrusu,bu güzel değerlendirme için çoook teşekkür ederim canım,duygularımız karşılıklı elbette,küçük bir hediye,iyi günlerde kullan :))) Aslında ben de sana soracaktım ,seninle beraber gönderdiklerim özelden yazmışlardı,paket ulaştığına dair bilgiyi,senden bir haber gelmeyince Allahım diyorum ne oldu acaba ,bir şey mi oldu, Şebnem bir şeye mi alındı,senaryoları yazdım bolca,kafamı meşgul etti,meğerse unutulmuş,hiççç aklıma gelmezdi,neyse sonunda ulaşmış olmasına sevindim :))O güzel dualarına da gönülden aminnn diyorum,kolaylıklar ,güzellikler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim niye utanıyorsun. Benin kelime dağarcığım anca bu kadarına yetti. Bana göre az bile yazdım. Güzel yürekli insanlar bu zamanda sayılı iken ben taaaaa uzaklarda bulmuşsam o zaman az bile yazmışım derim. Tüm güzellikler kolaylıklar hepimiz için bir tanem...

      Sil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...