30 Ağustos 2016 Salı

PANTOLON CEBİ NASIL DİKİLİR VİDEOLU ANLATIM

PANTOLON CEBİ DİKELİM 

Yüce Rabb'imin Rahmeti Bereketi üzerinize olsun ...
Bu aralar  yoğun bir şekilde bayram hazırlıkları içine girdim.
 Kızıma tulum dikmekle başladım. 
Tulumun pantolon kısmına cep ekledim. 
Cebi dikerkende en ayrıntısına kadar video çektim. 
Kütüphanemizde artık pantolon cebi de bulunmuş olacak.
Bu tulumu dikerken pat , hakim yaka ve sıfır kol temizliği gibi ayrıntıların da videolarını çektim ...
Ancak düzenlemeden geçmesi gerekiyor...
En kısa zamanda kütüphanemize yeni bilgiler eklenecek... 
Tüm yeni başlayan , pantolon cebi dikimi bilgisini netten araştıran arkadaşlara hayırlı olsun...


Pantolon cebi dikimi videom...

BURADA

Tıkladığınızda karşınızda... 





Huzurlu, sağlıklı, bereketli, sevdiklerinizle beraber 
Hayırlı günler diliyorum...




2 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...