23 Eylül 2017 Cumartesi

10-11 YAŞ KIZ ÇOCUK ELBİSESİ

BAYRAMLIK ELBİSEMİZ
 BURDA STYL EYLÜL 2017 SAYISINDAKİ 
KIZLARA ELBİSE KALIBINDAN

Yüce Rabb'imin Rahmeti Bereketi üzerimize olsun sevgili 
dikiş sever kardeşlerim...
Bayram çoktan bitti ...
Elbiselerimiz dikildi giyildi...
Paylaşması bugüne kısmetmiş...
Kalıp olarak Burda styl dergisinin 2017 yılına ait Eylül sayısında ki kalıbından faydalanarak diktim elbiseyi...

Hemen bitmiş hali ile görselini ekleyerek başlamak isterim...

çocuk elbisesi dikimi



Elbisemizin bitmiş hali resimdeki gibi...
Kalıp sorunsuz provasız harika ...
Kumaşım ise instagram da kumaş çekilişinde kazanmıştım...
Hafif esnek tiril tiril...
Derginin içinde kalıp açıklamasında esnek kumaş kullanılmalı
diye tavsiye etmiş ...
Tavsiye ne ise o...
 Yoksa dikip içine girememek var dimi ama :)))

Dikmeye karar verdiğimde instagram da resim paylaşmıştım...

elbise dikimi hazırlığı

Resimde gördüğünüz gibi 
robanın arasında kalan pembe fırfır hazır... 
Pazardan topu 5 mt likti 1 TL ye almıştım...
Yani artan çooook...
Daha çok güzellikler çıkar...
Birde başından rahat geçmesi için gizli fermuar ve yaka temizliği için yine hazır biye kullandım...
Bunları yazıp maliyeti düşününce
 ne yazacağımı şaşırdım:)))
Siz anladınız onu :)))

VEEEE
Malzemeler bir araya gelince kalıp çıktı ve kesim zamanı...

10-11 yaş elbise kalıbı

Biz dikiş severlerin en zoru modele karar vermek...
Karar verdik mi kalıp çıkarıp kesmesi dikmesi su gibi akıp gidiyor...

kız çocuk elbisesi dikimi

Bu kalıp ile daha bir çok model çeşitlendirilebilir...
Örneğin;
---- Önü kumaş katı yerine pat payı ekleyerek kestiğimizde
 gömlek elbise yada gömlek bluz gibi değerlendirilebilir...
---- Aynı kalıbın orjinalini kısa tutarak tsort , bluz gibi değerlendirilebilir...
---- Kışlık deri,kapütone gibi kumaşlar ile 
ister patlı ister fermuarlı 
kısa yada uzun kaban mont 
bir tık bolluk payı verilerek şık değişik dikilebilir...
---- Belden kesip etek kısmına istediğimiz etek modelini ekleyebiliriz...
Benim ilk aklıma gelenleri ekledim...
Sizler eminim daha pek çok güzellikler katarak çeşitlendirebilirsiniz...


Bu yazılarım ile ısınma turlarımı tamamlayıp yakında teknik paylaşımlar da buluşacağız İnşaAllah...

Yüce Rabb'ime emanet olunuz...
Görüşmek üzere...
Selamlar Sevgiler... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...