12 Temmuz 2018 Perşembe

3 -8 YAŞ TEMEL BEDEN KALIBI İNDİR

TEMEL BEDEN KALIBI OLARAK KULLANABİLECEĞİNİZ
3-8 YAŞ ARASI KALIBIM

Sevgili dikiş severler ;
Yüce Rabb'imin Rahmeti bereketi üzerimize olsun İnşaAllah...

Daha önce istifadenize sunduğum 3-8 yaş jile kalıbımdan sonra şimdi ana beden olarak kullanabileceğiniz temel beden ve bedene ait kol kalıbını paylaşıyorum...

kız çocuk kalıbı


Ana beden kalıbını üstteki resimdekiler gibi istediğiniz yerden kesip model uygulayabilirsiniz... Örnek olması bakımından alıntı resim ekledim...

Ön kalıp 4 adet A4 kağıdı
Arka kalıp 4 adet A4 kağıdı
Kol 2 Adet A4 kağıdı

Kalıplar A4 dosyasının tamamını kaplamıyor...
Çizgileri belli...
Birleştirdiğinizde tam kalıp meydana geliyor..

Yamuk yumuk da olsa kendi çizimimi de ekliyorum :)) 



Kolu istediğiniz kadar uzatabilirsiniz... Dosya çıktısı fazla olmaması için kısa tuttum...

Pervaz yada biye ile yaka temizlenebilir ayrıca pervaz eklemedim... Daha önceki yazımda sormuştum talep olmadı olursa ekleyebilirim...

Arka bedeni fermuarlı dikişli yada kumaş katı olarak biye kullanarak da yapabilirsiniz...
Yakında videolu anlatımlarım da geliyor İnşaAllah...


3-8 Yaş ana beden kalıbı için TIKLAYINIZ

Yeni yayınlarda görüşmek ümidi ile Yüce Rabb'ime emanet olunuz...
Sevgiyle Muhabbet ile

H O Ş Ç  A K A L I N I Z


2 yorum:

  1. Ellerinize saglik şebnem hanım allah razi olsun kalıbı birazdan indirecem insallah 0-3yasta hazirlarsiniz umutla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemizden sağ olun var olun... İnşaAllah onu ve tüm ana kalıpları yayınlamaya çalışacağım...

      Sil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...