22 Temmuz 2018 Pazar

KUPLU BEDEN KALIBI İNDİR 36-44 BEDEN ARASI

KUPLU BEDEN KALIBI
ARTIK ELİNİZİN ALTINDA...


kuplu elbise



Resimler internetten alıntıdır... 


Yüce Rabb'imin Rahmeti bereketi üzerimize olsun sevgili dikiş severler...

Günlerdir uğraştığım kuplu beden kalıbı artık elinizin altında...

Kalıbı oluşturmak serileme dahil bir buçuk günümü alsa da bilgisayar ortamına uyarlamak yüklemek oldukça meşagatli gerçekten... 
Onlarca A4 dosya kağıdı ziyan oldu :((( 
Milimetrik uyuşmasını sağlamak için çok çıktı aldım... O yüzden çok çabuk kartuşum bitti oysa ki yeni almıştım :(( 
Tüm zorluklara rağmen birebir yüklemeyi başardım...

Çıkardığım kalıplar bir araya gelince nasıl gözükecek görsellerini de ekliyorum...
Son olarak da çıktısını alabileceğiniz linki ekleyeceğim...

Ön orta ve arka ortayı birleştirdiğinizde oluşacak şema...

kuplu elbise kalıbı

Ön yan ve arka yanı birleştirdiğinizde oluşacak şema...

kuplu elbise

Kol için de aynı şekilde birleşim sonucu...

kuplu elbise



Ön orta kalıbı için 5 adet A4 dosya kağıdı...
Arka orta kalıbı için 6 adet A4 dosya kağıdı...
Ön yan kalıp için  3 adet A4 dosya kağıdı...
Arka yan kalıp için 3adet A4 dosya kağıdı...
Kol kalıbı için 7 adet A4 dosya kağıdına çıktısını alabilirsiniz...




Şimdi gelelim linkine...


Kuplu beden kalıbı 36 - 44 bedene kadar yazıcıdan çıktısını alabilmek için 


Yüce Rabb'ime emanet olunuz...
Yayınımın tüm dikiş severlere faydalı olabilmesi dileğiyle...
Sevgi ile Muhabbet ile yeni yayınlarda görüşmek üzere












6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık Allah razı olsun. Kalıpları megepten mi çıkardınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Cümlemizden... Sağ olun, var olun....
      Aslında pek çok kalıp sistemin özelliklerinden temel bedeni oluşturduktan sonra pens kaydırma işlemi ile burda dergisinin uzun zamandır paylaşmadığı kuplu bedeni ücretsiz ulaşabilme imkanı oluşturdum... Ancak şimdiye kadar 1 kişi kalıbı deneyerek bana dönüş yaptı... O yüzden şimdilik hazır kalıp paylaşımlarını sonlandırdım:((( Megep,İtkip,Müller,İsmek ve üniversite temel beden araştırmaları sonucu oluşturulan kalıptan çıkardım...

      Sil
  2. ellerinize sağlık allah sizden razı olsun bana çok yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık emeğinize sağlık Allah razı olsun:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...