27 Aralık 2018 Perşembe

FULAR YAKA NASIL DİKİLİR

FULAR YAKA DİKELİM

fular yaka

Yüce Rabb'imin Rahmeti bereketi üzerimize olsun sevgili dikiş severler...

Bu yazımda fular yaka dikimi ayrıntılarından bahsedeceğim...



Fular yaka dikmeye başlamadan önce 
İhtiyaçlarımız...

Patı dikilmiş omuzları birleşmiş beden...
Fular için istediğimiz uzunluk ve genişlikte şerit...
Tela...


fular yaka

Benim kumaşım fazla kalmadığı için kumaşın enini kullandım...
1.5 mt eni olan kumaşımın eninden 16 cm genişliğinde şerit kestim...
Şeritin ortasını belirledikten sonra sağ ve solundan toplam yaka ölçüsü kadar tela yapıştırdım...
Ben fuların yaka kısmının dik durması için fular genişliği kadar tela yapıştırdım...
Şayet yumuşak dökümlü kumaştan doğal durmasını isterseniz sadece aşağıda ki resimde çizdiğim yere (toplam yaka ölçüsü uzunluğu kadar) 2 şer cm genişliğinde tela yapıştırarak işlemimize devam edebiliriz...
Tela yapıştırarak daha net ve yakası esnemeden dağılmadan kullanım sağlayacaktır...

fular yaka

Tela yapıştırdığım yer dışında şeriti yüzü yüzüne çevirip diktim...

fular yaka

Diktiğim yerleri çevirdim... 

fular yaka

Açıkta bıraktığım telalı kısımları 1 cm kıvırarak ütüledim...

fular yaka

Ve son aşama...
Fuların arasına bedenin yaka kısmını yerleştirip 2-3 mm den diktim ve işlemi tamamladım...

fular yaka

fular yaka

Çok keyif alarak giydiğim bir gömleğim oldu bu yaka sayesinde...
Arada değişiklik ararsanız denemenizi tavsiye ederim...

Yüce Rabb'ime emanet olunuz...

Faydalı olabilmesi dileği ile...


6 yorum:

Yorumlarınız, tavsiyeleriniz benim için değerli...

Konu dışı sorularınız için iletişim formundan ulaşabilirsiniz...
Kırıcı, eleştiriyi aşan ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...